Back in the days...

Lördagen började tidigt med några timmmars jobb. Mitt huvud hängde inte riktigt med. Men det gick bra! När man jobbat en lördag är det riktigt skönt att gå därifrån och känna att man ska vara lite ledig.
Jag cyklade hem till Bellla och gick en långpromenad med henne. Sen var jag bara tvungen att vila lite i soffan. Vid 14 kom Emelie med ett glatt humör som alltid! .:) Vi gick upp på stan och tog en runda i affärerna. Och som alltid kan jag inte gå i affärer utan att handla något. Så de blev en påse med lite news ! :)
Vid 20 kom alla tjejerna hit!! Vi pratade, skrattade, dansade! Precis så som alla kvällar med mina tjejer blir!! Vi hamna på Strömpis dansgolv tillslut iaf! Det var mycket folk, varmt, intimt. Sånt gillar vi!
Jag kan summera min kväll som : Back in the days. Jag träffade på mycket igenkända anstikten.Några som fans där för 3 år sedan . Både bra och dåliga förstås. För övrigt en Fin kväll med mina tjejer! ;) ♥
Idag är det som vanligt Ben&Jerry som håller mig sällskap i soffan. SKa bege mig till Ikea snart för att handla lite til salongen. Ska möta Carro vid 16!
Ha en fin Söndag!
Kvällens sista dokumeterade bild! Andre, jag och Emelie!
Nu ska jag kila!

Puss o Kram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0