Meleklerin Sözu var

Mitt liv känns som en berg o dalbana!
Sen i Onsdags har jag tillbringat dagarna i sängen. Varken träffat någon, pratat med någon, helt borta från omvärlden. Jag älskar att vara driven, träffa människor, synas osv.. När jag inte får uppleva detta  sjunker jag.
 Jag känner mig som en sandsäck som ligger på en o samma plats. Oflyttbar.
För två veckor sedan var jag i paradiset , med helt underbara personer! Nu sitter jag här, depp över hösten och allt.
 Hösten kan vara mysig - om man delar den med nån!
Som tur är har jag England att se fram emot om två veckor. Något att se fram emot!
 Bara jag är frisk tills dess.

Mallorca Sep 2010
Det var magiskt att besöka samma ställe tre månader senare! Dessa personer, restauranger och mysiga affärer.  Vi hade otur med vädret dock. Endast tre dagar sol. Men vad gör de när man är i trevligt sällskap? :)
Lite tråkigt var de även när vi skulle åka från Skavsta då det blev flygstrejk så vi blev sittandes i planet över 3 timmar innan vi unde påbörja självaste resan.
 Jag har träffat personer som jag vet jag kommer träffa igen.
 Och jag ser bara fram emot den stunden.

Nu blir det sängen igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0