Lovely weekend!

Helgen var riktigt trevlig! :) Jag hann med mycket på dessa två dagar. Måndagar brukar alltid vara en seg start, men idag var jag trots inte allt så trött!
I fredags hade jag o tjejerna bestämt oss för att besöka Frimis en  stund på kvällen. Menmin energi var heelt borta. Jag hade Sarah so sista kund, det var roligt :) Vi blev kvar till 20.00 eftersom vi skulle färga och klippa ! =) Men snyggt blev det! Men eftersom jag var helt slut så bestämde vi oss i att strunta i Frimis. Jag deäremot fick besöka akuten på USÖ eftersom jag fått ett STORT och så menar jag stort blåmärke, och min arm svullnade upp på en minut typ. Jag trodde jag fått en propp, men läkarna sa att de är en sträckning i ett blodkärl, inte vet jag, men jag har fortfarande kvar detoch de ser inte helt okej ut  :( Inte mycket sömn denna natt..
Lördagen bestod av jobb, sen kom älskade mamma och hälsade på! =) Vi åkte till Marieberg för lite shopping :) Sweet! :) Sen kom Emelie hem till oss innan jag tog min lilla power nap, osocial var jag med andra ord.. :P Sen kom gänget hem till oss ;) HHur kvällen slutade går jag inte in på...! HAHA! Men vi mötte tidningsbudet ; - God mogon tjejer! ;)

Igår var det städ dag, lite shopping, handling, och tvättning.. Puh! Skönt när de är gjort! =)
Idag har vi jobbar i vanlig ordning. Efter de snabbt till solariet för att fräscha på min bortflagade färg som jag lyckade skrapa ihop på tre sol dagar i Mallis! Saknar Mallorca, Attila , alla därnere! Underbara människor.



Här har ni min blåa arm, de har blivit större o blåare.. :/ Hoppas inte de är nåt farligt bara.

Föresten, vet ni!? Det är bara 4 dagar kvar till jag och CAroline åker till ENGLAND! :) :)
Frisörkurs, visningar, PaulMitchell mässa och självklart shopping! ♥
Jag ska utforska Birmingham så mycket jag kan på alla håll o kanter! ;)



Nu mys med min Favorit... Bella! :)

Tack för en toppen helg, jag fick träffa dom som betyder mest i helgen! :)
Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Ems

Du är en underbar person och vän Sandra, är så glad att du finns <3

2010-10-04 @ 22:13:56
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0