Birmingham was Beutiful! :)

Jahaaa, då var man hemma igen. JAg gillade England, de var min första gång där. Jag hade gärna stannat!Just nu händer de så otroligt mycket saker i mitt liv. Både bra och dåliga. Tyvärr mest av det dåliga :( Jag mår som jag förtjänar, kanske man kan kalla det. Eller iofs inte, men jag är rätt bra på att ta på mig andras skit. Det är som det är iallfall. Det är en av anledningarna till att jag vill resa resa resa just nu! Jag vill bort från verkligeheten. För en månad sen satt jag på Mallorca, för 5 dagar sen satt jag i England, jag är ändå inte nöjd. Nu ser jag fram emot STockholms tripen me tjejerna, kommer bli grymt! :) Örebro bli bara för mycket. Nog tjatat om de.
Birmingham var jätte mysigt ställe. Vi var 35 stycken ungfär som åkte från Sverige :) Både killar och tjejer! ROLIGT!! :DTräffade mycket nytt folk! Kurserna och visningiarna var inspirerande och bra. Jag har träffat världens mest betraktade frisörer.Coolt! :) Frisörfesten var klart bäst på hela resan- galet! 4000 personer, alla frisörer!  Killlar och tjejer great! Hehe.. Italien, Cypern, England, landen var många där dom var ifrån :)
Det var segt att komma upp dagen efter, då det var kurs mellan 10- 17. Men det gick, eftersom det var så himla kul! =) =) Jag hade lite problem med min engelska , alla kurser var ju på engelska så jah fick lite hjälp där av en jätte söt frisör Phil! Hur duktig som helst :)
DEt var en sjukt kul resa med PAUL MITCHELL gänget!!! I sommar åker vi troligtvis till Vegas på mässa! Ser fram emot det!:)


Phil and me på Hands on Cut kursen!

Hann även med lite shopping!






Sam and Harry!

Puss o Kram
Sandra!


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Åh, verkar haft jättekul!! :)

2010-10-14 @ 23:53:19
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0