SUNday :)

Imorse vaknade jag av att solen strålade. Underbart! :) Sen hoppade lilla skrutten Bella upppå mig och var såå busig! :) skönaste morgonen på länge. Dock inte så många timmars sömn, eftersom de blev ganska sent igår! Kvällen var bra!! Den började i våran lägenhet! Sen gick vi vidare till Wasahs födelsedags fest som var på Mollys bar :) Efter en stund där så gick vi ytterligare vidare till Frimis!
Det var en grym kväll med grymt sällskap! :) 
Idag har det varit städ- tvätt- handlingsdag! Inte lika kul men de måste göras:P
Sen tog jag en promenad med Sandra och gick en sväng hem till henne. Mysigt !
Ikväll har jag gjort köttfärsås för första gången, den gick att äta iaf! :)
Nu sitter Supermario hemma hos oss, Diana och han tjafsar ;)
Måste krypa ner i sängen snart.. Imorrn blir det jobb igen !
Puss o Kram Sandra






I wanna fly, I wanna drive, I wanna Go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0