Hufvudstaden !

Min trevliga helg kommer i lite bilder istället. En bild säger mer än tusen ord!
10 Godbitar!


1.Jag , Diana, Carra åkte till hufvudstaden för att se vad syndernas stad hade att bjuda på!



2.Killarna bjöd på god mat! Det behövdes efter våran walk genom stan. ;) Mums!

3.Goodlooking guys!

4. Mina tjejer var på plats!

5.Förfesten börja med dans...

6.Och natten fortsatte i den stilen.. ;)

7.Det var kramkalas !Och lite mer...



8. Jag var på topp!


9. All night long! ;)



10. Tack för extra timmen på Collage! Vi mådde bra, mer än bra!

Jag var för dålig för att visas på bild dagen efter.. Hehe..
Trevlig vistelse i syndernas stad! ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0