Glad, glad, glaaaaad! :D

Efter en helg i lugn och ro är jag tillbaka på banan igen. Det var det som behövdes. En liten stund, bara i lugnet. Ibland händer det för mycket grejer runt om mig, tiden flyger förbi, man har hundra grejer att fixa och man har knappt någon tid på sig. Jag behövde stanna upp, tänka och hitta spåret igen! Jag känner mig utvilad, vilket jag inte gjort på väääldigt länge! Positivt! :) Har suttit och kollat på resor idag, jag får se om jag kan sticka iväg inom snar tid. Ingen skulle vara gladare än jag!
Det är redan söndag kväll och jobb imorgon. Denna vecka kommer bli lång.
Veckans-to-do:
•Måndag: Jobb 9.30-18.00 , Massage18.00- 19.00, Tvätta 19.00-21.00
•Tisdag Jobb 10.00-18.00, Träning18.45-19.45                                  
•Onsdag Jobb 10.00-18.00, Fika med Jossie på stan! :)                     
•Torsdag Jobb 10.00-18.00, Träning 19.00-20.00                              
              • Fredag Jobb 10.00-18.00 Ledig kväll:)                                                         
•Lördag Jobb Bröllops uppsättning 8.30- 11.00,                                 
 Egen hårvård, Fotografering 13.30- 14.30, Fest!                           
                    • Söndag Chiiilllllll!!
                                                                                           

En vecka framåt, jag vet vad jag ska göra iallfall.
Fullfart framåt!

Nu ska jag krypa ner i soffan med min bästa Bella, bästa lilla skrutten att mysa med!
 Jag måste vara världens lyckligaste som har någon att skeda med varje natt!♥
Mamma är här och hälsar på tills imorgon, myyys!
Trevlig Söndag kväll allihopa!
Puss o Kram
Sandra

     

Who Owns My Heart ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0