Första Advent! :)

Idag är det Första Advent och Diana och jag har bakat ett pepparkakshus för första gången. Resultatet blev såhär :


Inte helt nöjda faktiskt! Haha..
Värt ett försök iaf.. :)
Bakom står våran HelloKitty-choklad-kalender och väntar på att bli uppäten.
Första chokladbiten får ätas på Onsdag! Hehe..
Jag har haft en underbar helg! Har träffat massa goda vänner. Och kära mamma! :)
Idag laddade jag Diana och Sandra lunch på Kinamuren innan vi skulle sätta igång med shoppingturen ;) Var tvungen att kika in i nya Vågen Gallerian. Mysig galleria!
Ikväll fick vi besök av Jesus och hans vänner från Kuba. Man får mycket flashbacks när man hör dom prata spanska. Det var ju trots allt inte så längesen jag var på Mallorca, faktiskt bara 3 månader sen. Tiden går fort.
Imorrn ny arbetsvecka. Känns som den kommer bli intesiv, spännande! Träning står också på schemat och kanske lite julklappshandling! Mysigt att julen snart är här ändå!

Nu är klockan alldeeles för mycket och jag skulle sovit för lääänge sen.
 Ni vet, minst 8 timmars sömn ;)

Good Night!
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0