Braa daaag! :)

Trots få timmars sömn inatt  har jag haft en bra dagg! Energin har legat på topp, jag har haft söta kunder och tagit mig iväg till gymet en timme. Där blev det Zumba! Mycket höfter och dans, jag gillar de! :)
Nu sittter jag hemma, har precis ätit mat. Musiken spelar. Hör Bellis snarka. Tittar ut genom fönstret, det mesta är vitt ute ! Det får mig att tänka på julen. Vi är snart där! Sen är vi ett steg närmare våren. Jag vill och ska ut och resa. Frågan är vart? Maldiverna får vänta nåt år. Mallorca lockar alltid, det är nära, de är hyfsat billigt och väldigt söta personer där!

Idag har Per varit och jhälsat på i salongen! Super kul! :) Det är pappas granne typ. Vi hade inte träffat varandra sen över 1 år tillbaka. Jätte kul iallfall! Han jobbar i Norge och hade vägarna förbi, gulligt!
Saknar Pappa så det gör ont. Det är Fars dag på söndag. Min önskan är att kunna vara med honom. Men så¨blir det ju inte. Har skickat iväg ett kort där det står "Världens bästa Pappa"! Sen ännu ett kort på mig och Diana :) Och två trisslotter! Hoppas hoppas han vinner nåt!
Får se hur helgen kommer spenderas. Har ttvå alternativ. Är just nu för tillfället förvirrad så jag ska tänka ett tag till..


I can feel your heartbeat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0