Sunday , with my family <3

Har tillbringat hela helgen hemma med min underbara familj! =) Man borde verkligen uppskatta den mer än man gör!
Utan din familj och dina vänner vore man ingenting!
Det har varit en underbar helg iallafall. Jag har varit iväg en sväng till solariumet, egentligen är jag mot det men jag måse få lite färg nu innan resan! ♥
Sitter och färgar håret nu. Skönt att bli av med den fula utväxten. Som bobby säger : "Polska utväxten" haha! Han är skön ;)
Tittade igenom lite på vad jag ändrat mina toner i håret sista tiden. För ettår sen var jag nästan vi i håret. Väldigt kall nyans. I somras gick jag till en kall mörk nyans och trivdes inte alls. Så nu har jag varit guldblond sista tiden. Jag trivs i den, men visst saknar  jag mitt platina blonda hår! :)
Vi får se vad nästa proojekt blir! Deen här gången får det bli guldigt iallfall =)
Visar några picture jag hitta:




Vad tycker ni?
Platina eller lite mörkare?





Senaste bilden på mitt hår!
Puss o Kram
Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vad paff jag blev när mitt nylle dök upp :P Svårt att säga vad som är finast. Båda nyanserna är fina på sitt sätt, så länge man trivs i färgen så är man snyggast då :)

2010-05-09 @ 20:19:01
URL: http://viccipicci.blogg.se/
Postat av: jonas

gillar senaste bilden mest!

2010-05-12 @ 19:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0