Saturday! <3

Morgonen började med massa mys med min lilla Bella! Älskar att vakna när hon ligger bredvid mig ( okej nästan uppe på mig ) och viftar på svansen! Man ser hur glad den lilla busungen är =) Vi låg var till halv tiio nästan.. Sen gick vi en skön promenad. Man piggnar alltidtill ganska snabbt när man är ute på morgonen. Sen åkte jag och mamma en sväng på stanoch uträttade lite..
Jag tog en fika med tjejerna, Emelie och Therese :) Vi har ALLTID så mkt att prata om!! Vi blev kvar där 2 och en halv timme nästan ! Vi kom överrens om att vi kommer ha en grym sommar ihop ;) Och det vet jag redan nu att de kommer bli!
Nu har jag precis varit ut med Bellis igen och borstat igenom hennes toviga öron.. Hon gillar att man gör henne fin, fast hon är redan världens finaste tjej! ♥
Sitter och lyssnar på music och känner hur  det kryper i kroppen över att det faktiskt snart är sommar! Mindre än en månad kvar till flytten. Det kommer bli underbart! :)
Snart kommer Diana hem och då ska vi grilla! Mums!


Dessa snyggingar fikade jag med today!
Jag och Emelie körde bil ner på stan, vi både är nog lika farliga ;) Hahah.. Att köra bil är inte alltid lätt, sspeciellt när man inte kör så ofta.Jag tror jag har tunnelseende!  Haha...

Igår tog jag avsked av Sandra, hon åkte upp till Sthlm igår och ska kika på Älskade Gaga ikväll!
 Vemhade inte velat vara där?
På söndag åker hon tillbaka till Greece , men vi har redan börjat planera Inflytningfest och välkomst fest på samma gång ;)

Nu blir de mat!
Puss o Kram
Sandra




f ö r d o m s f u l l .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0