Nässelutslag!!!

Lite update.Tidigt imorse blev det ännu ett akutbesök på sjukhuset. Då hade jag legat vaken hela natten och kliat (försöker att låta bli) men det kliar överallt. På fötterna, händerna, benen låren ansiktet till o med , ÖVERALLT!!! Det liknar nässelutslag. Ringde sjukvårdsupplysningen inatt och dom sa att jag skulle ta en dos till med kortison tabletterna och att de skulle gå över eller så skulle vi åka in på engång. Eftersom jag är envis så valde jag att stanna hemma, ta dom där jävla tabletterna och hoppades på att få sova. Men Nej! Klockan 7 gav jag upp. Något står ju fel. Men dom hittar ingenting. De enda dom kan knyta är stress . Har googlat runt lite och ser att det verkar vara rätt vanligt. Det är nog bland de värsta jag varit med om. Hatar att känna mig klen. Men de är fan rätt ord nu. ¨
Tog några bilder inatt. Man ser inte så bra, de är hundra gånger värre irl. Och som sagt de är över hela kroppen...







Det här är det mildaste av de som varit. Det ser inte helt okej ut.. :(
Dom säger att de kan va stress, men inte fastställa !
Någon som varit med om detta förut??

Sandra


Kommentarer
Postat av: andrewmillar

that looks itchhhy :[ no fun hope you feel better<3

2010-05-16 @ 00:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0