Mallis tomorrow!!! <3 Mina märken är borta!!!

Hur lycklig tror ni jag känner mig? Mina märken är borta!!! Varje morgon har jag knappt vågat  lyft på täcket och kollat på min kropp, för jag har varit täckt av nässelutslag. Jag har trappat ner på medecinen och fått börja med en annan. Den ska jag fortsätta äta en vecka. Läkarna säger att det inte ska vara nåt farligt att sola med, så det hoppas jag inte att de är heller.
.
Inte ett märke kvar...

Sista märkena fanns på händerna, och på mina fötter. Thank God att dom är borta!

Imorrn åker vi till Mallorca, som vi planerat. Jag har inte vågat tro någonting, eller hoppat på något. Jag har fortfarande inte den där spännande känslan i kroppen som man har när man ska resa. Jag har inte ens packat min väska än. Min enda energi idag gick åt att handla en bikini i sista minuten alltså!
Nu ska jag mysa med mamma!
Här är min nya bikini::

En beandu topp och en vanlig bikini top! Kunde inte välja vilken, så jag tog båda två, volang toppen är för söt :)

Nu blir det lite vila i bloggen på en vecka!
Ha det så bra allihopa!

MALLIS NEXT!!!!♥
Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad skönt! Ha det bra nu och njut riktigt mycket! :)

2010-05-18 @ 10:06:00
URL: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0