MAGSJUK!!!! :( :( :(

Inatt vaknade jag av att jag var tvunggen att spy! Och sedan fortsatte de..  Mer än en gångi timmen. Det är det värsta jag varit med om. Det toppade mina nässelutslag och det troddejag ingget kunde göra.. Idag har jag fått i mig en liten isglass! Jag kan inte äta, inte ddricka, inte stå på mina ben. Jag är mer död än levande. VARFÖR ska allt gåemot mig och min syster????
Vi har vart iväg på en underbar resa , men den lyckan sitter inte kvar när detta händer. Jag hade en fullbokad helg nu. Klippa mina kusiner, som skulle iväg på nåt ikväll, extra jobba imorrn . Hade hittat en flygsttol nu till Mallis och räknade ut att jag skulle fått in pengarna till den kostnad i helgen, MEN ICKE!!! Jävla skit!!!!! Inte nog med de så skulle vi packat de sista eftersom vi flyttar på tisdag, men som allt jävla annat så blir inte de heller av.. Jag är så arg o ledsen. Jag mår skit just nu.... Kan bara glädjas när jag ser på alla bilder ifrån CalaDór!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0