Känner mig mer död än levande...

Min medecin gör mig till en zombie. Ena stunden går jag på hög varv, är uppstressad som bara den. Nästa stund ligger jag som i en dvala, helt borta.. Det är otäckt hur det kan ändra sig så snabbt.
Inatt hade jag den värsta natten ever!! Jag vaknade ca. 01.20 och slängde av mig min pyjamas. Jag var röd som en tomat och allt kliade och brände så jag visste inte vart jag skulle ta vägen :( :(
Mamma fick läggga iskalla blöta handdukar på hela kroppen, det blev lite bättre, men dom blev snabbt varma eftersom mina utslag är brännheta. Klådan höll i sig till runt 04.00. Då tillslut somnade jag med dessa handdukar på mig. När jag vaknade hade jag fortfarande lite kvar på kroppen, så då var det dags för mer medecin. Bläää!
My life suck just nu.. Jag är van att allt går bra i mitt liv, jag har egentligen inte haft någonting attt klaga på. Men det är nu jag inser att man ska vara nöjd med det man har, inte utsätta sin kropp för påfrestningar som man egentligen inte behöver göra, bara för man känner att de är ett måste.
Hur som helst, jag har mest sovit bort min dag idag. Gråtit några skvättar över att min MALLIS resa ser väldigt mörk ut just nu, eftersom läkaren förbjudit mig att sola! :( Thats life. Jag måste blicka framåt! Jag tar en dag i taget.


Det här är det mest vidrigaste jag varit med om. Denna klåda går inte att beskriva..


Tack till mina fina vänner som bryr sig, det värmer i hjärtat!♥

Puss Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju förfan sjukdomen skabb!

2010-05-16 @ 03:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0