I had the time of my LIFE in Cala Dór! <3 :D

Im back in Sweden! Vi kom hem i tisdags eftermiddag. De känns tråkigt, hade gärnat stannat kvar!!! Jag har haft den bästa tiden i mitt liv! :) MAllorca Cala Dór är den mest underbara och fina plats jag har sett!! =)
Jag åkteiväg med Diana , vilket var ett stort steg bara de, eftersom ingen av oss kan engelska speciellt bra! :P
Jag har träffat underbara människor!! SÅ vänliga och gulliga hittar man knappast i Sverige! Varför är svenska så kyliga och kalla? En bra fråga. Lär inte hitta någo svar på denna..
Vi har spenderat våran vecka med människor från hela världen. Attila är från Turkiet, Carlos från Karibien, Juan från Argentina, Daniel från Uruguay (eller hur de stavas:P) sen massa holländare :) hihi..
Vi har spenderat timmar på alla underbara vikar, Cala Do´r, Cala Gran, Cala Esmeralda och Cala Ferrera ! De två första dagarna var dåliga, så vi fick 4 soldagar av 6 :) Vi har haft stunder där vi har skrattat ihjäl oss till stunder där vi suttit och gråtit för attt vi ska lämna allt o alla. Vi har skämt ut oss ett X antal gånger. Jag ramlade i en trappa framför ett killgäng, inte så kul! Eftersom vi inte behärska engelska så bra så har de blivit ganska mycket missförstånd, när de gällde at beställa mat , betala med Euro m.m. Hahaha! Som Diana sa, jag finner inga ord  bara AMAZING!!
Jag har fått vänner för livet! Och jag tänker åka tillbaka i september för att hälsa på igen , can´t wait! :)
Men innan dess måste jag bota min flygrädsla, jag har aldrig varit så rädd som jag var på flygethem. Jag hade ångest hela vägen hem. Planet var 1 timme försenat, och landningen var den väärsta. Vi höll på att välta! ALla skrek i hela planet :( Usch! Men de är värt att må lite dåligt, för jag har verkligen haft den bästa tiden!! :D
LOVE MALLORCA CALA DÒR! ♥










Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: Visa for Uzbekistan

Thank you very much for that glorious article

2013-03-15 @ 06:50:00
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0