Friday, lovely!

Vilken vecka! Det började tungt i måndags efter en ganska sliten helg ;) Tisdagen bjöd på massage efter jobbet vilket gjorde att man fick lite krafter tillbaka. Jag har äntligen  kommit igång med mina promenader och lite träning igen,så skönt :)  Man känner sig mycket piggare på en gång! =) 
Veckan gick ganska snabbt ändå´. Jag ölskar fredagar ochkänna att man ska få två lediga dagar avv avnjuta :D
Jag fick jobba över idag, de är iofs inte så ovanligt på fredagar, men idag hade jag en sen kund. Så jag kom iväg från jobbet 19.15. Nu ligger jag framför tvn med nya datorn i knät! Jag gillar den!! :)
Dock är alla foton var på den andra, men demåste fixas, om jag får tag i nån händig karl..
Ska mysa med familjen nu.. ♥
Vi hörs imorgon!
 Ps. Bara 10 dagar kvar till sis och jag drar till Mallis! Ds.


I helgen ska jag färga håret, men jag tänker fortsätta vaara lite guldig, Diana har lite mer åt de kalla hållet, men jag har alltig varit de , så känner vara att ha en varm ton i sommar :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh vad roligt, det måste dom göra! Flyttar lilla Bella med er till Örebro, när flyttar ni?! :)

Vad härligt med en resa till Mallis...Inte lite avis! ;) Kram!

2010-05-08 @ 15:27:24
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0