Bikini letande..

Varför ska det vara så svårt att hitta en bikini man trivs med? ANtingen sitter överdelen dåligt eller så sitter underdelen dåligt. Jag hittade en skönhet hos Gina tricot häromdagen! =) En svart med röd rosa blommor, jätte gullig! Men den sitter inte riktgit som jag vill att den ska göra. Men jag gillar den skarpt.. Hmm.. Får se om de blir den iallafall =) Måste ju ha en ny nu när vi ska till Mallorca.

Nu läste jag på tvn att Askmolnet är påväg tillbaka...Och att de flesta flygplatseer i Spanien är avstängda. Gaaah! Fan om vi inte kommer iväg! :/ Har sett fram emot denna resa länge nu!! :D¨

Ska fortsätta flytt packa nu, de tar längre tid än vad man anar.. Puh..!
Ha en bra dag alla!
Puss Sandra 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0