Allergi reaktion? Utslag! Av vad? :(

Igår ägnade jag närmare 3 och een halv timme på akuten i lindesberg. Vi lyckades ta oss hem till klockan 01.00. Eftersom mamma är lika rädd som oss andra i familjen att köra på mörkertid så gick de i 50-60 km / h på en 100 (!) väg, tro det eller ej, men vi var en säker trafikfara! ;)
Jag var bara glad av att komma hemoch sova.
Jag hade haften häktisk dag påjobbet igår. Precis som alla andra dagarden sista tiden. Mycket snurrrar runt i huvudet. Man vill hinna med så mycket som möjligt. Festa , träna , umgås med vänner! Men trots de har man ju bara 24 timmar på ett dygn. Hur som helst jag har stressat sista tiden!!!
När jag kom hem igår så fick jag en allergisk reaktion av något(vet inte vad) så de blev sjukhus besök med detsamma! Fick inga egentliga svar, men jag såg inte allfär välrden ut igår. Jag fick utslag och blåsor på hela kroppen. Från topp till tå och dom kliade :/  Läkaren kunde inte konstatera vad de var för nåt men att det har med mitt imunförsvar att göra. Jag fick krotison tabletter och allergi tabletter som gör att märken ska försvinna.
När jag vaknade imorse var ALLT borta! Inte en prick syntes! Men när jag kom hem idag, vid samma tid runt 19.30 så blossar märkena upp igen på en minut! :( och kliar!! :(
Jag vill inte inse att det tyvärr kan vara stress utslag. Jag har sökt endel på internet och allt tyder på det! 
JAG MÅSTE verkligen ändra mina dagar, få ut mer tid till mig själv. Inte tänka på alla måsten innan och efter man kommit hem efter jobbet. För det är inte värt de som man kan drabbas av. Jag mår inte helt okej allstå!:/
BARA jag kommer iväg till Mallis nu, så ska jag vila min kropp. Släppa alla måsten. Släppa allt tänkande. Dee kommer bli great!♥

Nu ska jag trotsa alla som är ute och partar ikväll genom att lägga mig i soffan! Funderar på att jobba imorrn, men med tanke på mn hälsa så får jag se vad de blir!

Trevlig kväll alla!
Pusss

Jag är så van att hålla gång med någonting hela tiden. Och att något händer ,
 jag är absolut ingen människa som mår bra av att bara sitta inne.







Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, det där var verkligen inge bra du :( Hoppas att du blir frisk och så får du se till att vila upp dig ordentligt på Mallis sen. Och just ja.. Ni flyttar ju hit sen också. Hade jag nästan glömt.. Men då får vi som sagt ta och ses :)

2010-05-13 @ 12:23:31
URL: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0