Miss Sun(day)Shine

Vilken underbar dag det ser ut att ha varit idag! Någon som håller med? Jag har tyvärr inte kunnat ta del av den eftersom jag fortfarande är sjuk.. J*vla hals...!! Att det aldrig går över. Men men, den har väl bestämt sig för att strejka så då är de väl bara att vänta vänta vänta..
Imorrn är det jobb som väntar och efter det är det en kurs i håruppsättning! På tisdag efter jobbet är det massage, jag längtar sååååå! På lördag gäller ELMIA inspiration. Det är full rulle hela tiden, vilket är roligt! :D Men ännu roligare om man har lite energi över också. Vilket jag inte har idag. Hoppas på en bättre dag imorrn.


Have a nice day!
Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0