Emelie 21 år, Happy Birthday! =)

Idag fyller miss Sunshine 21 år! GRATTIS GUMMAN!  Det styrs barnkalas ikväll, men eftersom jag jobbar så mycket så hinner jag inte titta förbi! Men det skulle komma många många, så jag hoppas de lyckas göra en oförglömlig kväll för Emelie! :) Det skulle bjudas på allt från saft till fiskedamm! ;)
Sen tror jag saften blir utbytt när de går vidare mot Satin ;P
Imorrn kommer Emelie vid 10 och ska fixa naglarna på salongen. Haha hon kommer vara kalasbakis! =)


Mer partypingla får man leta efter!
Tack Gullunge för presenterna idag! SÅ fint! ♥

Puss o Kram

Sandra


Kommentarer
Postat av: Ems

Åh, nu kom det en liten tår här! Vad gullig du är vännen <3

Love you!!!

2010-03-03 @ 21:37:41
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0