Sunday without sun!

Vaknade hemma hos Emelie vid nio tiden. Det var ljust, trångt oh varmt haha. Diana , Emelie och jag delade på hennes säng, men finns de hjärterum finns de stjärterum ;)
Det var en klockren kväll igår! Lyckad! Vi började lite smått hemma hos Sandra Ö i hennes och Robins lägenhet. Toppen Fin ! :) Det var trevligt!! Sen tog vi taxi till Frimis där dansgolvet var nummer ETT! :) Love!
Vi skakade rumpa all night long , alla var på toppen humör! :) Avslutade kvällen på Mc donalds innan vägen styrdes hem mot Kungsgatan...
Idag har jag varit hem en sväng till mamma. Jag trodde de skulle bli sol så man kunde sola , men icke! Jag tog en powernap i nån timme, sen en powerwalk med Moa! Skönt att röra på sig en dag som denna. Imorrn är de måndag igen, bara att ta nya tag! :)
Inatt är första natten i min vår lägenhet! =) Spännande! Hahah..
Nu kom precis Fredde, ska försöka få han att sätta ihop sista byrån, hehe..! Whish us luck!
Puss o Kram Sandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Shit vad långt hår du har!

2010-06-13 @ 22:01:37
URL: http://annispannis.se
Postat av: emelie

åkte vi taxi:Shahaha fyfan

2010-06-18 @ 10:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0