Söndag.. Igen.. ?

Hur snabbt går inte helgerna? Gahh! Panic!
Men de är ett bevis på att man har roligt iallafall!  :)
Trivs hur bra som helst i nya lägenheten! Väster är verkligen trevligt område! Grannarna verkar helt okej dessutom. I helgen har jag bott ensam utan både Bella och Diana. Det gick bra! I fredags åt jag för första gången på Indigo. Jätte trevlligt och mysigt ställe. Sen gick vi till Sandras Erik en liten stund. Dom andra gick ut men jag gick hem. En trevlig kväll iallfall :)
Lördagen bestod av mycket sömn...! Haha, och endel festligehter på kvällen. Jag är inte van att köra vå dagars men ibland så:P Trelvlig kväll, nya kontakter , helt okej lördag =)
Idag har jag vandrat ensam här på väster och försökt hitta lite bättre. Om jag blev nåt klokare vet jag inte. Höll på att bli överkörd av en cyklist! Hahah.. Jag hade tur denna gång ..
Nu har Diana kommit tillbaka och min lilla bäbis Bella ! Hon är så busig den lilla skruttan! ♥






Din  f ö r l u s t .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0