Show me heaven

Har kommit på hur bra det ekar i våran lägenhet när jag sjunger.. Eftersom vi inte fått upp allt på väggarna ännu, så ekar de vääldigt mycket. Jag som älskar att sjunga! Stackars grannar ;) Diana är iväg på Efesos och äter god mat, själv sitter jag hemma själv och äter ännu en av mammas matlådor. Igår skulle jag och Diana koka ris.... Haha... SLutade kanske i lite av en katastrof om man nu kan säga de. Haha.. Fick en utskällning av mamma när vi berättat vad som hänt! :P
Pappa skulle nog inte helller bli så glad om han fick veta att hans pengar som skulle gå till kokbok, blev två klänningar igår istället! ;) Förlåt Pappa! ♥
Jag ska bli bättre, jag ska bli bra på att laga mat. Ge de lite tid bara.
Snart är det MIDSOMMAR! :) Herregud vad allt går snabbt! Det är något som jag får litee panik över. Hela juni är gone.Det är mycket  som hänt på sista tiden. Tur är väl bara att man går vidare, blickar framåt och attman även känner sig stark. Som jag sagt innan hundra gånger, motgång ger framgång. :D
Imorrn är sista jobbdagen för denna vecka, sen är jag ledig TRE dagar!! Wiiiie! Ser verkligen fram emot detta!
Nee, nu ska jag ge Bella skrutten lite mat! =)


New shoes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0