Long time no see...

Igår var de Tjejerna kom hem till oss innan de bar av till Ritz! :)Jag var helt slut, hade ingen ork och lust. Eller jo det hade jag, men jag orkar inte vara bakis och jobba dagen efter! Bra tänkt Sandra!! Jag stannade hemma, men jag följde med upp till Ritz o vände, så följde även Fedrik med som sällskap. Man ska inte gå själv i Örebro just för tillfället :/ Jag var hemma vid 12 men kom inte i säng förrän 1. Jag hatar att sova ensam... Jag hade iofs Bella vid min sida, men hon är lika rädd som mig :P Jag tror jag slår världsklass i att vara mörkrädd. :(
Som tur är harjag min vän Fredrik att ringa som bor 1 minut ifrån mig om det skulle vara något.
Imorrn ska jag få träfffa SANDRA!! Can¨t wait!! :D Får se vad som hittas på, men de ska bli så kul att äntligen få tillbaka henne till Sverige!
Nu väntar sängen. Jag har haft fullt upp idag. Jobbat. Sprungit på stan. Lagat mat. (tro de eller ej). Spikat hyllor. Packat upp kläder. Städat. Varit ute med Bella . Och nu är klockan halv 12 och jag borde sova för längesen..
God natt!




Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0