It´s nice to know your name...!

Imorse ringde klockan 06.00 och då var det bara att tvinga mig upp för att sätta mig på 7bussen in till Örebro för jobb! Där väntade  två balfrisyrer att göra  :) Vid 12 tiden kom mammi förbi och hämtade upp mig och vi åkte tillbaka till Nora. När jag kom hem var jag heelt död. Jag somnade!
Vid 18-tiden mötte jag upp Emelie och Therese för att titta på ALLA VACKRA studenter. Jag såg även min kusin =)
Alla var otroligt fina! Sen var det bara att packa bilen full för ennu en sväng till Örebro. Denna gång följde Sarah med !! :) Var hemma vid 22tiden.Och nu känner jag hur mina ögon kämpar för dom sista minuterna innan jag somnar. Här kommer lite bilder från idag :



Mina två balfrisyrer! :)




Made by me ;)

Min fina kusin, bilden belv suddig men det är han till höger i grått! :)

Här är en bild på en sliten och trött Sandra... :p

Godnatt!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0