Härliga Söndag! :)

Tidig morgon idag med.. Gahh! Jag får aldrig min efterlängtade sovmorgon! Nästa helg är det också jobb som väntar, och dessutom party!!! Undra hur de ska lösa sig ;) Hueh?;P
Iallafall idag åkte jag och Niklas med ett stooort flyttlass till lägenheten. Där möttes vi upp av min andra vän Fredrik :) Dom fick bära allt ;) Hihi.. Det var alldeles för tungt för mina armar. Och sen finns det ju ingen hiss heller. Men det blir nog bra bara vi får fixa litei lägenheten :) Nu är ddet rörigt.. Som det ska vara antar jag.
Annars har jag tillägnat hela eftermiddagen i min älskade sol, inkletad i coccosolja! :) Finns inget bättre.
Nu ska jag ta en proomenad. Jag behöver komma på andra tankar.


7 september , i will go back!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0