Njuter av min ledighet! =)

 Helgen har varit väldigt innehållsrik! :) Veckan innehöll väldigt myycket jobb. Även fredagen! Men jag kom iväg i skaplig tid och åktehem till mammi! :) Myste lite där innan det var dags för solning dagen efter. 32 grader i skuggan, inte illa! Jag bara älskar det!!! Jag var ute från 10.00- 16.00 , var och badade i Nora sjön.Det var faktiskt varmt! Sen åkte jag med bussen tillbaka till Öre och träffade Emelie och Emelie=) Vi pratade, skrattade och hade kul =) Diana var också med såklart! ;) Viktor och Jonathan kom också förbi en sväng innan vi gick till Strömpan för att skaka av oss ;) Nattten avslutades med mc donalds  mat! Jag hade kunnat döda innan jag fick mat!!! Haha.. Håkan mötte även upp oss så att vi inte behövde gå själva hem till oss. Man måste ju vara försiktig. Träffade även på lite väktare som gick runt i parkerna och höll koll. Blev en sen natt, lite sömn. Men jag fick spendera den med mina bästa så det var de värt! ♥
Idag åkte jag hem tidigt till mamma igen. Har solat nästan hela dagen och tagit det lugnt! Nu kommer snart Diana hem som har jobbat hela dagen. 7-16. Stackas henne! Hon var med igår, kom isäng vid 3 tiden.
Nu ska jag ääta och ta bussen till Öre. En efterlängtad powerwalk väntar!
Bilder från gårdagen kommer sen..
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0