Helg :)


Kom precis hem till mamma. Efter en häktisk fredag på jobbet kände jag för att åka hem till mammi och ha en mys kväll :) Jag har inte varit hemma på två veckor nu, så de var rätt skönt att komma hem! Det regnar ute och det känns nästan som hösten är här. Jag sitter och sjunger här framför datorn. Jag älskar att sjunga! Men det har blivit allt mindre med tiden. Men jag sjunger så fort jag får möjlighet. I lägenheten, i duschen, det har tillomed hänt när jag har kund i salongen. ♥
Bloggen har på sistone varit ett andrahandsval. Det finns ingen tid till dator. Jag har haft fullt upp. Jag skulle vilja uppdatera oftare. Men i höst när det kommer bli kallare på kvällarna så kommer man välja att sitta inne istället för att tillägna kvällarna utomhus ! :) DÅ blir det mera blogg!!! Haha..
Imorrn ska jag ha sovmorgon, lääääänge! Ska bli underbart. Ligga och gosa med min underbara bästa Bella ! =)
Nu ska jag äta jordgubbar :)
Puss o Kram
Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0