Tatty Teddy Love

 
Jag älskar dessa Tatty Teddy Bear! Dom är såå söta! Och dom finns in alla möjliga olika modeller.
 Innan Sherko åkte till Ungern skickade jag med en liten söt teddy som hade rosa kläder :) Den skulle påminna om mig, jag älskar rosa ! ♥


Om 7 dagar ska jag och min Älskling äta midag( jag ska laga tro de eller ej ;) ), leeka i snön, mysa, mer
kan jag inte avslöja för han är inne o snokar på min blogg .. ;) Men våran dag är mer än planerad! ;D

Efter tre månader av längtan..
Ses vi nästa helg!

Trevlig Fredag kväll!
Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: En smickrad pojkvän!

Sockerbiten!! Du är underbar! Men jag kommer fortfarande att snöpula dig Moahaha ;D

2010-01-15 @ 22:37:07
Postat av: Ems

Dom är så grymt söta! Älskar dom :)

Vad mysigt ni kommer få det! Jag vill också vara kär!!!!

2010-01-15 @ 23:48:46
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0