My Birthday 21 year!

Idag är det min första dag som 21 åring. Har inte märkt någon större skillnad faktiskt ;)
Än att jag får mer åldersnoja och redan vill räkna ner nör jag fyller år:P
Först och främst vill ja börja med aatt TACKA för alla fina presenter jag fått och för alla gratulationer! :) Min mobil har plingat sen första smset kom vid klockan 06.18 imorse ;) Tack! ♥ Det värmer verkligen.
Och det behövs extra nu eftersom jag har spenderat min födelsedag i min säng! Och jag förblir där hela kvällen också.. Min förkylning var värst imorse, jag kunda knappt andas så jag var tvungen att ta min astma medecin som gör det lättare. Man blir dock väldigt trött av den.
Så som sagt min 21 års dag tillägnades största delen i min säng.  Oh happy day!
Jag fick massa fina presenter så jag har tröstat mig igenom dagen med dem :) Vill nämna specielt en Rosa Jet Set klocka från Dianas pojkvän, såå gulligt! Sen fick jag ju mina lovely shoes från Sherko! ♥ men dom har jag ju redan visat er en bild på!Min kära syster bestämde sig för att gå ut och fira ikväll, de var ett helt gäng som skulle ut =) Hade så gärna velat följa med, men jag orkar inte .. :( Jag hoppas att dom får det roligt iallafall, men det vet jag att dom kommer få!

Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på Mr Bean så jag får skratta lite .Jag har en varm och kelsjuk Bella bredvid mig också. Myyys!

Ha en bra lördag kväll!

Puss o Kram från en sjuk Sandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0