Hindersmässa, Nougat, Donuts med Älsklingen! =)

Ikvällen avslutades med en mysig stund med Sherko på Hindersmässan. Han kom och hämtade mig på jobbet. Snön yrade i luften och det var en mysig stämning :) Vi gick och köpte massa gott, bara onyttiga saker! ;) Marknadsnougat, Donuts med karamell strössel och choklad, brända mandlar. Sherko ville köpa Chokladbollar , bamsekorv och en  ballong till mig. En HelloKitty! Jag skämdes, innan jag lyckades avstyra köpet med både säljaren och självaste Sherko!
Det är underbart att få gå tillsammans med honom och hålla hans hand. Han är bara MIN MIN MIN! LOVELY! ♥
Some pics of us:




Puss o Kram
Sandra och Sherko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0