Då var det söndag igen..

Tänk vad helgerna går snabbt?! Nyys var de ju fredagskväll. Hursomhelst, den här helgen har varit ganska lugn. Eller det beror på hur man ser det. Igår  morse började jag dagen med en långpromenad med Bella! Så skönt att kylan gått ner lite så att man kan gå lite längre än 50 meter utan  att hon ska totalvägra.
Efter det så tog jag och mamma en sväng på stan för att uträtta lite saker.
 Jag började att städ bort julen i mitt rum(bättre sent än aldrig).
Klockan 16 kom Diana hem och vi åt middag, alla var samlade för en gångsskull!
 Sedan forsatte jag med städningen och blev klar vid 18. Då pratade jag med min pojkvän nån timme, sen efter det gick Diana och jag + Bella på promenad. Mysigt i vintermörkret. Snön flög i luften.
när vi kom in kollade vi på  Scary Movie 2,
inte rikitgt min humor men de gick inte så mkt annat på tvn.. :P
Passade ävn på att boka biljetter till Pappa i april! :) Har inte träffat honom på ett år, så det är på tiden! ♥ LÄNGTAR!

Ger några extra tankar åt min morfar som ligger på sjukhuset och kämpar.. Efter många hjärtattacker på bara ett dygn.. :( Kämpa på Morfar! ♥

Nu ska jag lägga mig och läsa lite..
Ha en mysig söndag!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0