Återblick 2009!

♥Förra åretvid den här tidpunkten, exakt den 9 januari fyllde Twinsen 20 år!! Det skulle såklart firas och det gjorde det med både de ena och andra! ;)

Januari

Under februari åkte jag och sys till pappa i Jämtland och hälsade på!
Har inte varit där sen dess.. Saknar dig Pappa! LOVE!

Februari

3 Mars öpnnade jag och Caroline en helt egen Frisörsalong i Örebro! Helt galet :)
Besök våran hemsida på
www.2klippare.se

Mars
I mars var vi även på Frisörmässa i Elmia Jönköping :)

I april var det mycket jobb.
 Allting var så nytt för oss, så det blev väldigt mycket jobb och väldigt lite fritid..

Vi hann iallafall med en sväng till Hufvudstaden för lite shopping och partaj på Café Opera ;)
Valborg 09 :)



April
I maj var jag hemma mest. Minns att solen började värma och det blev några utgångar när sommaren närmade sig sakta men säkert! ;D
Det var vår :)

Inga jackor behövdes :D
Maj

Juni månad fyllde både Sandra och Emelie 20 år! :)

Vi tittade på Ida Sb student  :)

 

Födelsedagsbarnet i vitt!


Andra födelsedagsbarnet med ett glas i handen!
Vi fick även våran lägenhet mitt i stan ;)

Juni

Där spenderades ganska många fester i somras hehe..

Juli fortsatte med godsaker..
Det blev mycket häng i Stadsparken :)

Många fester i våran lägenhet och på vårat terasstak!!

Sena utekvällar med girlsen ♥



Jag fick starka känslor för en person som jag idag fortfarande är tillsammans med ♥



I augusti hade jag semester! Det var då jag lyckades bli brun :P
Ägnade den veckan åt att vara med Sherko så mycket som möjligt. Jag tog vara på vernda liten sekund av sol som fanns ute! Det blev mycket bad :) Plus några dagar i Göteborg och Liseberg! (jag tog mitt första dopp i Göta Kanal ;) )

Detta hippa gäng åkte jag med! Galet!



 
Sherko flyttade till Ungern.. Men jag hade massor av underbara vänner som tog hand om mig :)

Augusti

September styrde middag med gamla jobbgänget! :D Middag och Utgång!


September

Oktober månad kom Sherko hem och överraskade mig!! Magisk Fredag. Magisk helg!


Det hann även vara Halloween med endel firande! Vi var sailors! ;D

Oktober

Under hösten hann jag även prova på att bli lite mörkaare i håret.


Jag hann även att handla massa höstnytt...I svart!


November

Självaste December var väldigt väääldigt hektiskt och stressig! Hade nog inte kunnat ana att man kan ha så mycket i huvudet på en och samma gång så att man knappt kan tänka själv.. Det var MYCKET jobb!
Men en mysig tid då det kom kyla och mycke snö :)

Firade första julen utan pappa. Men det fick gå! ♥Eftersom vi har en underbar mamma!



Under året fick vi en liten tillökning i Familjen. Bella! :)


Och slutligen var det nyårsafton!



December
Utöver det som visats har det hänt massa roligt, 2009 var ett händelserikt år!

Tack Alla för ett Underbart 2009! ♥

Ser fram emot 2010 nu! :)

Puss Sandra!


Kommentarer
Postat av: Jesper

happ det var ju inte en jävla bild :) bra där sandra

2010-01-03 @ 13:34:30
URL: http://landers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0