2010 !

Andra dagen av år 2010  är idag. Jag är fortfarande väldigt trött efter mitt nyårfirande, (som var bland de roligaste nyår jag haft!) Ska vila heela långa dagen! Sitter och tittar ut, det snöar för fullt och jag är inne i värmen. Njuter av dessa fyra dagars ledighet, så himla skönt! :) Har en liten Bella bredvid mig, hon verkar tjurig.. Diana jobbar , därför är hon nog sur. För att hennes favorit inte är hemma! Ibland undrar jag om djur kan tänka?Och hur smarta dom är egentligen?! Hur som helst är Bella världens sötaste iaf!
Självaste nyårsafton var kameran med, men inte togs de några bilder nästan.. Typiskt! Har några iallafall som jag tänkte sätta ut.







Roligt gäng! :)

Vad ska man säga om 2010? Hoppas det blir ett kanon år!

Saknar min Pojkvän.. Ses snart! ♥

God fortsättning alla!

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0