Wasabi

Jag har haft en rolig dag på jobbet idag! Antagligen har jag känt mig piggare pga av att jag såg lite sol ute faktiskt =)Jag har kommit in i nån period så jag kan äta hur mkt mat som helst. Vilket inte är bra! Förut var jag så duktig att jämt ta en frukt när jag kände mig lite små hungrig. Men i en frisörsalong finns det ju oftast både kakor och godis. Vilket paradis! ;P Jag har ätitbåde kakor , godis och en semla denna vecka, aja baja .. Men man lever bara en gång så varför inte njuta ;)

Här på en restaurang i Debrecen Ungern, Wasabi. Den finns tydlingen I Stockholm. Jag rekommenderar er verkligen att prova den. Super gott och det finns allt man kan tänka sig, maten kommer ut på ett rullband så man kan prova på hur mycket olika rätter som helst! www.wasabi.hu

Jag äter med pinnar för  första gången ;P



Puss o Kram
Sandra


Kommentarer
Postat av: Sandra

Söta ni är! :)

2010-02-17 @ 21:55:12
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0