Underbara Söndag!

Söndagar är verkligen skönt underbara! Man har verkligen ingenting att tänka på, inga krav (förutom att gå ut med Bellis) ! :)  hihi.. Jag Älskar att vakna och bara få ligga kvar i sängen och gosa med henne, då är hon som busigast! Imorse väcktes jag av henne att hon puttade på mig! Hon är min lilla äälskling! Fast hennes favorit är Diana, men jag försöker ändra på det ;D Nu ligger hon bredvid mig i sängen, jag sitter och pratar med Sandra! Hon har landat och befinner sig på Thessaloniki, hon trivs jätte bra :) Är så glad för hennes skull =)
I andra änden pratar jag med Sherkoo! Han trivs mindre bra, men han kämpar på med sina studier! Han är BÄST! ♥

Diana är på jobbet idag, och mamma är och städar i våran bortgågne morfars lägenhet. Det är begravning på Fredag, det kommer bli en tung dag. Begravningar är så jobbigt. Men det måste göras!
Nu hörde jag att mamma kom hem! Vi hörs senare!


Diana och Bellis!
Puss o Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0