Snow, snow, snow...

Vilken snöig dag! Hur mycker snö har det inte kommit idag? Imorse när jag vaknade kändes hela huset insnöat. Jag begav mig till jobet imorse i världens snöstorm. Det var knapppt någon ute, vilket jag kan förstå eftersom man knappt kunde ta sig fram.. ;P

Jag jobbade några timmar och sen skulle jag, Diana och Sandra ätit middag, men det blev inställt efter inställda bussar i trafiken.. :( Min buss var en halv timme försenad, lagom skönt att stå ute i stormen och vänta. När jag kom hem väntade en GOOOD middag med familjen! Det var mysigt! Efter de så pysslade jag och Diana lite med en hemlighet, men jag blev så trött så jag somnade en timme:p Det behövdes eftersom jag inte fått så många timmars sömn natten innan. Kollade på Melodiffestivalen förut, Darin Darin Darin!!!! ♥ Han är bäst!
Nu sitter jag och kikar på OS med mammi. Diana har gått och lagt sig och det har Bellla med, men jag ser att hon kisar med ögonen när jag tittar på henne :) Hon är för söt!
Nu ska jag nog också gå och sova..
Sov gott! :)
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0