White light moment .

Idag är jag helt utslagen. Det var som jag trodde, att jag skulle bli sjuk till helgen när man hade massa planerat. Det är ungefär som allt går emot mig just nu.

 Igår jobbade jag fast jag hade så ont i halsen, jag kämpade igenom dagen med min sista energi, idag ligger jag som en oflyttbar sandsäck.
Jag tittar ut genom fönstret. Det har snöat inatt, det är alldeles vitt ute. På marken , i luften, och himlen.
 Det är jobbigt med dessa dagar, nästan lite farligt.
 Huvudet snurrar, tankarna går ännu snabbare. DU springer runt i mitt huvud
. Ibland undrar jag om det fanns en mening?  En fråga jag sent lär få svar på.

Som tur är ska jag dela denna dag med min favorit Bruno Mars, den  här spelas om och om igen idag:
http://www.youtube.com/watch?v=o96d4bqYGyk&feature=related
Jag bara älskar hans texter..

Hos mamma förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0