Lyckoruuuuuuuuuuuuuuuuuuuus! <3

Jag vet att man inte ska skriva om kunder osv. Tänker inte nämna hans namn.   Men idag har varit en toppen dag! Jag är fortfarande inte frisk, har fortfarande ingen energi och känner mig allmänt tråkig. MEN en av mina kunder idag vände på hela mig. Vilket lyckorus jag fick! Wow! ♥ Jag vill skriva så mycket nu, det finns så mycket känslor inom mig. Men jag kan verkligen inte skriva dom.  Dom får vara kvar, i tryggt förvar! ;)  What a feelings! Jag hade nästan glömt hur de kan kännas , eller egentligen ska kännas. När man bara blir tok intresserad av någon. Man ska inte behöva leta efter den känslan , den ska bara finnas där! Det händer inte ofta, men de händer när det är rätt!


Friday- I`m in love .
Kunde inte sluta le när jag tittade på honom . 

Ps. Jag har verkligen bästa jobbet! :D

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0