Love makes you stupid !


Love makes you stupid.

Ännu en dag tillbringangande i sängen. Yes. Jag vet att det finns folk som har det mycket värrre än mig men jag kan inte hjälpa att jag tyvker lite synd om mig. Har en fruktansvärd smärta i min hals. Har knappt någon röst heller. Och ingen ork. Jag har tittat på Julkalendern idag, det räckte. Jag sover och dricker te omvartannat. En positiv sak är att ja hela tiden har Bella vid min sida.
 Vi har skedat hela tiden, hon är bara så Bäst!
Nu ska jag snart blunda lite igen.
 Inget jobb för mig imorgon.
Sandra


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad fina ni är!<3

2010-12-14 @ 21:12:37
URL: http://Www.Sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0