Julmarknad i Nora ! :)

Jag har varit på julmarknad i Nora idag. Äntligen en marknad med snö ute! Det har regnat alla andra år nästan. Idag var det tvärtom. Snö och 15 minusgrader! Friskt! haha..
Tog en promenad ner på stan och hjälpte mamma litegrann. Det var faktiskt lite för kallt.
 Efter nästan en timme hos mamma ute i kylan så gick jag över stan och´köpte
lite marknadsnougat, mitt favorit godis! :)
Och så köpte jag även med en överraskning till mamma som står på bordet när hon kommer hem.
 En stor röd ros och ett kort " Mamma, Du är bäst! Puss" . 


Jag saknar att skämma bort någon. Att få ge kärlek. Allt från rosor till en liten morgon puss.
Så litet men ändå så stort.
 Att gå och handla julklappar till någon man delar hjärta  med  är så mysigt..
 Och framför allt att vara nykär, de är underbart! Den känslan var alltför längesen jag kände....

Hursomhelst , idag blir en lugn dag. Att ladda batterierna helt enkelt. Diana kommer hem vi 18 tiden tror jag.
 Hon har jobbat idag, jag åkte till mamma redan igår efter jobbet. Det är mysigt att spendera tiden med nära och kära dessa juletider! Imorgon är det "Oh Helga Natt" på stortorget kl.17.00! Be there!!
 De kan man kalla julstämning!

Nu tror jag mamma kommer hör jag, hon kommer gilla vad hon ser! :) 


Ha en mysig lördagskväll alla! ♥
 Puss o Kram
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0