Imorrn är det nyårsafton!




Herregud, vad tiden flyger förbi. Det är NYÅRSAFTON imorgon.
Sista dagen på året, undra hur det kommer sluta? Kommer säkert bli något tokigt!
Ikväll är mamma här, vi har myst massa och snart ska vi sova. Jag är glad att hon sover här inatt, för det spökar i våran lägenhet. Helt seriöst! Inatt var jag så rädd så jag sov i samma säng som Diana.
Vi vaknade av grejer som inte "kan" låta av sig självt.. Blev inte många timmars sömn!

Måste även berätta att jag har bokat en resa tillbaka till Mallorca! :) Gissa om jag är glad?=) 
´Ringde Aaron med en gång igår och berättade de. Han bor en timmes bilfärd från Palma Nova, så han är ett bekant ansikte vi kommer få se då ! 7 juni lyfter planet!

Nu ska jag ladda batterierna för morgondagen.
God Natt!
Puss Sandra 


Kommentarer
Postat av: FotografJohansson

Sötaste systrarna :D



Jag hoppas att ni båda blivit friska från fluensan! :(

2011-01-18 @ 14:33:37
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0