Grenade <3

Oh hjälp var tog min energi vägen? Totalt gone.. Jag kom hem vid 7, har ätit lite och nu är de soffan som gäller.. Jag förstår inte, jag har varit så trött senaste dagarna. Känns nästan som att jag håller på att bli sjuk. Usch, de skulle vara tyåiskt lagom till helgen.. Gahh..!
Igår bakade jag o syrran pepparkakor, jätte mysigt! Jag älskar julen!♥
Pratade med min vän Sandra förut, alltid lika kul att höra nåt från henne.
Igår pratade jag en timme meed Ems, vi har så mkt att prata om! Saknar mina tjejer.
Man har inte så mkt tid att umgås nu förtiden. Det är tråkigt.. Men tur att man kan höras ibland iaf!
Jag tror jag ska skippa träningen denna vecka när jag mår såhär..
Har verkligen ingen energi över till nåt annat än jobb! 
Nu ska jag kilcka hem lite nya linser, de har nästan gått en månad
´sen jag köpte dom andra!
Trevlig kväll !

Puss Sandra
 Spelas sönder just nu: 
http://www.youtube.com/watch?v=SR6iYWJxHqs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0