Goodnatt!

Min onsdag började alldeles underbart! God frukost från Java! Mums! Kunde inte bli en bättre start på morgonen.  Idag hade jag extra  nära till jobbet dessutom ,inga fel! ;) Dagen har rullat på som bara den. Vips var klockan 18 och vi skulle stänga. Blev kvar några timmar, skulle fixa min utväxt osv..
Kom därifrån klockn 21! Då var det bara att gå hem med lila Bella skruttan! ) J
ag har saknat henne så enormt till igår när Diana hämta hem henne! ♥
Väntar på att Diana ska ringa på dörren närsomhelst! Passar på att lyssna på musik, drömma mig bort..
Föresten idag bokade vi jag och min kollega Caroline en resa! England Birmingham! =)
 Det är Paul Mitchell som har workshops och visningar över en helg
! Det ska bli otroligt kul eftersom jag aldrig varit i England !
Nu ska jag hoppa i säng snart!
Godnatt!
Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0