God morgon världen!

Idag mår jag otroligt bra. Inget bakis illamående, ingen ångest , inget. Fastän jag drack igår! ;)
Igår var en sjuk kväll, den slog rekord tror jag.. Det slutade trots allt bra med allting. När jag anlände till Örebro igår kväll efter att ha sovit hos mamma får jag ett argt samtal. När mamma gått ut igår möttes hon av att bilen står mitt i parkeringen, bara några meter ifrån slänten. Jag hade glömt lägga i en växel när jag hade parkerat igår. Haha, så det var lite tur i oturen att den inte rullat ännu längre bak. Väl på för festen så hände detta :   Emelie skulle hoppa in genom ett fönster. Så jag och Caroline står och puttar på och försöker få upp henne. Hon tappar taget och flyger rätt bakåt i en buske. Utan skor och utan att hinna ta emot sig med armarna. Längst ner i busken hittar vi en trots allt glad Emelie! Hon klarade sig ganska bra :)
Några minuter efter detta får jag ett x antal samtal från Brandkåren, tro det eller ej. Jag blev helt chockad. De stod utanför våran salong och sa att brandalarmet går för fullt." NEEJ!"Var det första jag tänkte. Jag blev så rädd. Domville inte bryta sig in eller knäcka ett fönster utan ville få dit oss först. Carro tog cykeln och skjutsade mig från väster till stan. Hhahahaha! Vilken jävla färd. Jag höll på att dööö. Nästan framme möter vi brandbilen, 5 heta killar (brandmän) kommer ut o berättar vad som hänt och frågar om jag vill hoppa in o ha skjuts till salongen. Haha! Oj oj oj... Caroline och jag , onyktra, fick tacka så mkt för att de hjälpte oss med brandvarnaren. Den hade gått igång utan något. Puh! Sen var det bara att åka vidare till Frimis. Där stannar detaljerna! Galen kväll är allt jag har att säga! :)


Nu har jag precis tvätttat klart, ambisiöst att tvätta en söndag kl. 11.00. Men det är lite roligt, för alla grannar skriver altid små medelanden i bokningsblocket så det finns alltid lite nytt att kika på och skriva dit! ;) Min senatse kommentar : Ögongodis ! :)

Puss Sandra




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha verkar alltid hända nå när ni är ute och busar, knasbollar :P

2010-08-02 @ 16:31:52
URL: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0