This is my life!

Hej bloggen!
Hinner inte sitta här om dagarna. Nu var det sjukt längesen jag var duktig och skrev något. Jag har inte haft tid att sitta vid datorn eftersom jag varit iväg en sväng till pappa och när jag kom hem därifrån väntade en jobbig grej att göra. Som tyvärr tog mer energi än vad jag trott. Plus att jag jobbar på som en galning.Eftersom att jag snart ska åka till MALLIS!! Om en MÅNAD imorgon! :D Men  Just nu känner jag mig som en  maskin som baara går på batterier  (!) . Ikväll har jag spenderat timmarna framför tvn med min finaste lilla vovve! Bella. Vi ska krypa ner nu och sova lite grann. Det har inte blivit alltför mycket sömn på slutet.
Jag har haft båda bra och dåliga drömmar, vilket gjort att jag vaknat och legat och grubblat. Men thats life!
Ibland svider hjärtat! Jag funderar  på massor just nu... Men tyvärr så kan jag inte skriva ut det, det skulle inte uppskattas! Nej, nu ska jag hoppa i säng.
Ska försöka fixa datorn iveckan ocks¨å, då blir de mer bloggskrivande framöver :)


Hur söt får man vara ?

Godnatt :)
Puss Sandra


Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas allt är bra Sandra! :D

Bella är ju bara för söt!

Kramar

2010-04-19 @ 00:16:01
URL: http://sandraostluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0