Söndag = mys med familjen!

Herregud vad helgerna går fort!! fast jag har hunnit med ganska mycket ändå :)Jag har hur mkt energi som helst just nu. Om det är braller dåligt det visar sig.. Idag har jag tränat lite grann så skönt att äntligen kommit igång med den igen. Great!  Idag är det en månad kvar!!! Det kommer bli galet :) Jag och Diana i Mallis! Föresten en kund i fredags berättade att han också ska dit, samma datum samma tid dock inte samma hotell puh! haha..
Hur som helst jag längtar som faaan! :D
Imorgon börjar jag tidigare , ska iväg på massage på eftermiddagen. Det är guld värt!
Annars hoppas jag på en bra start på veckan imorgon.
Nu ska jag ta ett varmt bad och mysa med familjen.

Trevlig Söndag!

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0