(Sun)day :)

Jaha, då var det redan Söndagkväll och alltså måndag imorgon och det betyder jobb jobb och jobb!:) Har en färgning och några klippningar inbokade än så länge. Börjar inte förrän vid 12 men det är ganska skönt med en lugn start på veckan. Just nu är jag trött.

Har varit ute nästan hela dagen känns det som, imorse blev de en ppromenad med Bella. Lite skakis på bena var jag eftersom det blev ganska sent inatt. Efter det tog jag en långpromenad utan henne. Underbart väder ute, jag gick längs norasjön! Jag var ute i 1 timme och tjugo minuter =) Lagom när jag kom hem ville Bella ut igen så det var bara att ta på sig dojjorna och gå ut - igen.  Jag var helt slut så jag var bara tvngen att lägga mig i eftermiddag och vad gör jag då. Jo jag somnar...  Not good! Får se hur mycket jag kommer kunna sova ikväll.

Nu ska jag prata lite med min Sötnos!♥

S♥S

Puss Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0