Söndagsmys!

Söndagen började med en powerwalk med Bellis. Efter de tog jag tag i städningen hemma. Så himla skönt när det är gjort. Söndagar är en bra dag för städning har jag kommit på! Haha..
Sen tog jag cykeln (med Bella i korgen) och åkte ner på stan och träffade en vän. Vi gick nere vi sjön, våran vanliga runda :) När vi kom hem var både jag och Bella helt slut. Jag tog mig ett varmt bad och nu sitter jag här.
Jag älskar Söndagar för man tar hand om sig själv så mycket, iiiallafall jag ;P
Jag känner att det här har varit en nyttig dag med träning och mycket frukt .. Har precis använt Paul Mitchells inpackning och den luktar så gott :)

Den borde ni verkligen testa! Den finns för olika hårtyper och passar för alla. 
 
Kika in på våran hemsida för mer information om produkterna:
www.2klippare.se





Imorrn är det måndag igen! Ny vecka- nya möjligheter :)


Trevlig kväll alla!

Puss
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0